SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Sunday 24 March 2013

#Lahad Datu - Anwar Ibrahim terlibat atau tidak ?






 ANWAR DALANG #Lahad Datu


- Pada 7 Febuari 2013, Sivarasa & Tian Chua bawa wang ke Manila dan Anwar turut serta berjumpa dengan  Nur Misuari di Manila juga.

- Di Manila ( Philippine Military Intelligence ) mengesahkan kehadiranSivarasa dan Tian Chua ke Manila, Filipina pada 7 Feb 2013, yakni bahawa 2 hari sebelum pendaratan Pengganas Kiram ke Lahad Datu pada 9 Febuari 2013.

- Media Antarabangsa seperti Reuters, Inquirer Manila Times, The Philipine, ABC , CBN , Wikileaks dan Kedutaan Amerika di Manila mengesahkan akan " Pembabitan Individu Pembangkang dari Malaysia ". Kemudiannya, individu pembangkang ini dikenalpasti sebagai Tian Chua, R. Sivarasa dan Bapa Pengkianat Negara Anwar Ibrahim.

- 2 hari lepas, Atik Husin dan Holanda mengesahkan di Makhamah Tawau bahawa mereka dibayar upah dan wang oleh seseorang semasa di Filipina lagi.

- Pada 8 Febuari 2013 iaitu sehari selepas R.Sivarasa dan Tian Chuabertemu dengan kelompok-kelompok MNLF, dipercayai memberikan sejumlah wang yang besar kepada MNLF untuk mengkucar-kacirkan Sabah menjelang Pembubaran Parlimen kononnya pada 1 Mac 2013.


- Perjumpaan pada 7 Febuari 2013 merupakan janji manis  Buku Jingga ke-2, dua orang pengkhianat kepada penceroboh untuk menceroboh negara sendiri. Begitu juga, bapa segala pengkhianat negara ( Anwar Ibrahim ) turut bersama-sama berada di Manila bertemu dengan Nur Misuari.
 
 
 
Sumber:

1 comment:

  1. Kita harus ingat kenapa tiba tiba sahaja isu ini timbul? Semasa negara sedang menghadapi pilihan raya secara langsung ianya mempunyai agenda tersendiri. Rentetan peristiwa ini menunjukkan wujud nya dalang yang mendalangi peristiwa dan mereka tanpa segan silu menafikan. Sememangnya dalangnya adalah pihak pembangkang yang sedang merasakan mereka tidak berupaya untuk mendapatkan sokongan melalui peti undi.

    ReplyDelete