SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Friday 5 April 2013

Dari Siswa4u untuk Kerajaan


Kemunculan GM13 telah membawa imej negatif mahasiswa kepada masyarakat.
Hari ini,admin menyeru agar semua mahasiswa bangkit dan menyokong perjuangan siswa4u agar imej yg tercalar ini dapat dipulihkan.

Siswa4u merupakan organisasi yang mewakili suara mahasiswa dari IPTA di seluruh negara.Pengerak Siswa4u ini merupakan pemimpin-pemimpin pelajar di seluruh IPTA,bukan calang-calang pelajar.
Matlamat pergerakan SISWA4U  adalah untuk mengerakkan seluruh suara dan tenaga mahasiswa untuk terlibat di dalam proses demokrasi, politik baru dan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 secara sihat, rasional, matang, berilmu, berintegriti dan bermaruah sesuai dengan kedudukan mahasiswa sebagai salah satu entiti penting dalam kelompok generasi muda dan sebagai generasi pewaris yang bakal mewarisi tampuk kepimpinan negara di masa hadapan.




“Selain itu kami juga menolak sikap segelintir mahasiswa yang menzahirkan pandangan dan idealogi mereka secara tidak betul dan ganas. SISWA4U pula mengambil pendekatan yang berbeza yang jauh lebih harmoni dan menggambarkan imej mahasiswa yang lebih terpelajar dan bermaruah,”- Pengerusi SISWA4U, Mohd Hafiz Ariffin


 Tunggu apa lagi??Ayuh mahasiswa sekalian,
Bangkitlah dari lena,
ayuh perjuangkan suara mahasiswa,
gunakan sepenuhnya hak kebebasan berpolitik mahasiswa,
gunakan akal fikiran, kebijaksanaan,dan tenaga anda
mari sama2 membantu dan menyokong 

KERAJAAN BARISAN NASIONAL 


 

Web rujukan:

http://www.agendadaily.com/index/

http://www.umno-online.my/?p=80629 


No comments:

Post a Comment